Bloggarkiv

tisdag 29 mars 2011

Grå tisdag.

Och då  menar jag att det är vädret som är grått, inte hela tisdagen!

Jobbar inte i dag så tog chansen att ge mig ut och springa lite. Tog till och med Assa med för att se hur det skulle gå. Utan henne hade jag gjort en bättre runda men det hade inte alls varit lika roligt, hon släpar efter, suckar, försöker lägga sig ner så fort hon får chansen men så ökar man takten lite så skuttar hon fram som en hare.Det går inte att springa så långt eller länge när man har henne med sig men jag får väl ta en runda själv sen. Hon är nog rätt trött nu, trött och sur för att jag släpat ut henne på otrevligheter.

Att motionera gör även att jag mår lite bättre och det är ju i slutändan det jag vill åt än fast motionen i sig är en belöning. Ser fram emot fredag då jag tar med mig sötaste Maria på Irländsk afton och tittar på Tradish. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar